Potkáme se. Zjistíme jaké máte potřeby a podle toho vám řekneme, jak vám můžeme pomoci. Domluvíme-li se na spolupráci, vytvoříme marketingovou strategii přímo pro vás.
Vypracujeme tržní odhad a řekneme si jaký marketingový plán bychom zvolili. Pokud se na všem domluvíme, podepíšeme smlouvu o spolupráci a můžeme se pustit do příprav k prodeji.
Podle toho, jaké úpravy bude nemovitost vyžadovat zvolíme postup. Běžně provádíme Homestaging (úprava nemovitosti na focení), profesionální fotografie, videoprohlídku, 3d scan, natáčení dronem a další. Vše je na domluvě a každá nemovitost je jiná vyžaduje specifickou přípravu.
Po zpracování všech materiálů (fotografie, video, 3d scan) se pustíme do prezentace nemovitosti. Kvalitní prezentace bude probíhat na inzertních serverech, jako jsou S-reality, I-dnes, ale také na placené facebookové reklamě a dalších.
Organizování času na prohlídky, spousty otázek ze stran zájemců na stav nemovitosti, ale také zjišťování jaké jsou finanční možnosti kupujících, tak aby obchod mohl úspěšně dopadnout.
Našli jsme zájemce se kterým po prověření jeho finančních možností podepíšeme rezervační smlouvu, potvrzující vážný zájem koupit vaši nemovitost.
Náš spolupracující advokát připraví kupní smlouvy, smlouvy o advokátní úschově, případně se postará o další právní omezení, které jsou uvedeny na listu vlastnictví, např. zástavní právo, věcné břemeno atd. Rovněž náš hypoteční poradce zajistí celý průběh financování a přichystá k podpisu zástavní smlouvy pro financující banku. Po odsouhlasení smluv všemi stranami přistupujeme k podpisům.
Po přepisu na nového majitele, který bude uveden na listu vlastnictví v katastru nemovitostí, dochází k uvolnění finančních prostředků prodávajícím.
Peníze jsou vyplaceny, nový majitel se stal vlastníkem nemovitosti a teď zbývá poslední krok předání nemovitosti. Za přítomnosti makléře se předání nemovitosti stvrzuje podpisem původních i současných majitelů na předávacím protokolu. GRATULUJEME!
